– Je fungeert als contactadres voor de club zowel in- en extern incl. de verzorging van de meeste correspondentie
– Je houdt gedurende het jaar bij wat er in de club gebeurt en maakt daarvan een jaarverslag
– Je stelt elke maand de agenda’s voor de bestuursvergadering op en maakt die voor de jaarlijkse ALV op basis van input uit het bestuur
– Je bent notulist bij de bestuursvergaderingen en de ALV
– Je verzendt de notulen naar de bestuursleden per e-mail
– Je regelt de baan- en zaalhuur voor de club bij SRO
Alle bestuursleden worden aangesteld voor een periode van 3 jaar.
De bestuursvergaderingen zijn 1x per maand op een dinsdagavond van 20:00 – 22:00 uur.
Voordrachten van kandidaten voor het bestuur dienen ondertekend door 5 leden en vergezeld van een bereidverklaring van de kandidaat 10 dagen voor de vergadering te worden ingediend bij de secretaris.
We hopen dan tijdens de komende ALV op 22 maart – jou als nieuw bestuurslid te mogen voorstellen aan de leden en om hun instemming te vragen.
Zie je het zitten, maar wil je toch meer weten? Neem contact op met ons. Je vindt onze contactgegevens hier. Je mag ons natuurlijk ook aanspreken op de baan of in de kantine.
Huidige secretaris sinds 2005, Peter Pijnaker (midden op de foto) – gaat afscheid nemen en we zoeken een geschikte vervanger.
Het huidige bestuur met van links naar rechts: voorzitter Dick Bais, secretaris Peter Pijnaker, bestuurslid Marijke Zwaag, penningmeester John Komen en bestuurslid Emiel Out.